קרן איי השלום

/קרן איי השלום
קרן איי השלום2019-01-08T20:42:31+02:00

קרן איי השלום

“קרן איי השלום” היא ארגון ללא מטרות רווח על פי סעיף 501(ג)3 לחוק בארה״ב, המעניק הזדמנויות נטולות אופי פוליטי להשתתף בפרויקטים שיתופיים. באמצעות פיתוח כלכלי, חינוך, שימור הסביבה והזדמנויות לא-פוליטיות אחרות אנו מאחדים מוחות גדולים שאלמלא כן כנראה לא היו נפגשים. מטרתנו היא להפוך את מגמת התגברות הסכסוך והעוינות על פניה בכך שנבחר לעבוד יחדיו להשגת שלום ושגשוג.
המוטיבציה שלנו היא עצם האפשרות, ואנו נשלב אנשים על בסיס מכנה משותף באמצעות השתתפות בקבוצות דיון, סדנאות, סימפוזיונים, ועידות אינטרנטיות ויוזמות אחרות שיאורגנו ע”י קרן איי השלום. יוזמות אלה תאפשרנה להם להשתתף ולשתף פעולה עם אנשים אחרים החולקים קו מחשבה דומה — אנשים אשר ייתכן שלא היו נפגשים אלמלא הפלטפורמה שלנו, ואשר מכירים בכך שדו-קיום הוא המפתח להשגת שלום משמעותי.

הפרויקט החשוב ביותר הנתמך ע”י הקרן שלנו הוא פרויקט איי המנורה, ששם לו למטרה להקים שבעה איים מלאכותיים מול חופי ישראל. האנשים שיתגוררו ויעבדו במרחב זה יהיו מונעים מחדשנות והשראה, והתקווה היא שיגיעו לתגליות פורצות דרך בתחום הרפואה, ייצרו אומנות חסרת גבולות, יחקרו את העומקים הנסתרים של הימים והאוקיינוסים.

למרות זמנים של חוסר ודאות ותנודתיות בזירות של עימותים ודיפלומטיה, קרן איי השלום נותרת גורם קבוע הפועל למען דו-קיום ויצירת מציאות חדשה במזרח התיכון.

צור קשר

מעוניינים לקחת חלק בפרוייקט מנורה איילנד?

צרו איתנו קשר וקחו חלק בפרוייקט הגדול ביותר של המזרח התיכון
צור קשר